Kolejny raz bawimy się świetnie, ucząc się przy okazji jak powiedzieć co mamy w naszym pudełku na lunch.

 What have you got in your lunch box? I’ ve got an apple, an orange, a sandwich, orange juice, fizzy drink…. – opowiadały pierwszaki po angielsku. Wcześniej jednak samodzielnie zrobiły swoje lunch boxes. Jak wiemy, lepiej opowiadać o czymś czego możemy dotknąć i obejrzeć niż „po prostu opowiadać”;-)

Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem.
Konfucjusz

Parafrazując jego słowa, nasze pierwszaki „zrobiły i zapamiętały”.

Katarzyna Kaczanowska

ang n 01ang n 02ang n 03ang n 04ang n 05ang n 06

 

2 angKlasa 2a oraz 2b w formie zabawy uczyły się zadawać pytania "Has he/she got....?" oraz udzielać na nie odpowiedzi. Zgadywaliśmy jakie zwierzątko ukryli w swoich koszykach Li i Jay  - bohaterowie naszej książki. Zabawa sprawiła wszystkim dużo radości:-)

Katarzyna Kaczanowska

kl1Na jednej z lekcji angielskiego przed feriami nasi przesympatyczni Pierwszoklasiści uczyli się nazw kształtów. Jak zwykle opanowanie nowego słownictwa nie stanowiło dla nich problemu, a pomogły im własnoręcznie wykonane obrazki z kształtów różnych wielkości, które musieli pokolorować i wymyślić co z nich powstanie. Żeby nie było za łatwo, następnie każdy musiał opowiedzieć całej klasie ile kół, prostokątów, kwadratów i trójkątów, w jakich kolorach, dużych czy małych widać na obrazku. Pierwszaki, jestem z Was bardzo dumna!

Pani Kasia

ang a 01ang a 02ang a 03ang a 04ang a 05